VOORBEREIDINGEN - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van petra peppel - WaarBenJij.nu VOORBEREIDINGEN - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van petra peppel - WaarBenJij.nu

VOORBEREIDINGEN

Door: Willemien, Gerrie, Petra

Blijf op de hoogte en volg petra

04 Januari 2012 | Nederland, Veldhoven

Bijna is het zover, alle voorbereidingen zijn nu getroffen onder het genot van een glaasje rose en lays chips met dip.
De foto maken voor onze weblog was eigenlijk nog het meeste werk.
De hele checklist hebben we nagekeken en de reis is helemaal doorgesproken. Eigenlijk is drie weken te kort om al het moois in Oeganda te gaan bekijken.
Het wordt heel spannend, alleen van huis weg en dan nog wel drie weken in een vreemd land helemaal in Afrika. Uiteraard is deze opmerking niet van Petra. We houden jullie op de hoogte!

  • 04 Januari 2012 - 23:45

    Corien:

    Ha dames......ik ga met jullie mee aftellen......nog 37 dagen en dan is het zover. Op naar het grote Afrikaanse avontuur!Ik zal aan jullie denken als jullie weg zijn en zal vanaf nu de voorpret met jullie delen. Succes!

  • 05 Januari 2012 - 00:07

    Letitia:

    Oeps. Het is nu aftellen. Ik zal jullie volgen en nu alvast wat gaan lezen over Oeganda.
    Gerrie, voordat je vertrek, kom ik nog ff bij je langs.
    Groetjes en have fun met de voorbereiding.

  • 05 Januari 2012 - 13:52

    Miranda:

    Het is bijna zover... Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn!!! Geniet nu van de voorpret en straks nog meer van jullie avontuur in Uganda!!!
    Heel veel succes!

  • 05 Januari 2012 - 17:42

    Leny:

    Hoi dames,het aftellen is dus begonnen,spannend hoor.Best wel 1 beetje jaloers.Hou jullie wel in de gaten.Zal met plezier jullie verslagen lezen.Groetjes

  • 05 Januari 2012 - 22:25

    Perry:

    Hallo Petra, Gerrie en Willemien.
    Hartstikke leuk dat jullie te volgen zijn via jullie weblog! Voor Petra: fijn om terug te zien dat/of alle investeringen goed worden besteed. Voor Gerrie en Willemien: met zo'n ervaren en enthousiaste gids als Petra kan het alleen maar een geweldige Afrika-ervaring worden!
    Liefs van Perry.

  • 05 Januari 2012 - 23:07

    Inge Swarts:

    Ik volg jullie... wil niks missen!
    Veel succes en plezier met de voorbereidingen!

  • 08 Januari 2012 - 20:49

    Marianne Smets:

    Willemien, heb je blog bij mijn fFavorieten gezet. Ga jullie beslist volgen.

  • 24 Januari 2012 - 14:19

    Tante Diny:

    Hallo Willemien,Petra en Gerrie.Alvast een voorspoedige reis
    gewenst Ik moet nog wennen , maar jullie zijn al goed op stoom natuurlijk.Spannend hoor.Groetjes
    tante Diny

  • 24 Januari 2012 - 18:50

    Truus En Mieke:

    we wensen julie heel veel goeds

  • 26 Januari 2012 - 13:23

    Sjannie:

    Jambo Willemien en reisgenotes,

    Wat een geweldig initiatief. Heel veel succes en plezier bij de laatste voorbereidingen. Voor straks goede reis en een fantastische reiservaring toegewenst. Via jullie blog ga ik jullie absoluut volgen tijdens jullie reis!

    Nzuri kusafiri na kwaheri!

    Sjannie

  • 30 Januari 2012 - 10:14

    Ingrid Hartman:

    heel veel succes en geniet van jullie ervaringen!! Geweldig initiatief!
    xxIng

  • 30 Januari 2012 - 10:23

    Tante Diny:

    Wat een wereldreis gaan jullie maken!Was ik maar de helft jonger ! De reisroute moet ik nog eens goed door lezen ,want ik heb nog niet alles kunnen vinden .Ben benieuwd naar het volgende bericht.

  • 02 Februari 2012 - 08:27

    Marie-Louise Tonnaer:

    Hallo dames,

    Ik wens je veel succes met jullie laatste voorbereidingen! En daarna is het eindelijk zo ver. Ik wens jullie een hele goeie reis en geniet van dit grote avontuur. En ik volg jullie natuurlijk.....

  • 02 Februari 2012 - 09:05

    Els Börger:

    Ha Willemien, prachtig, ik ga jullie volgen.
    Ik wens jullie een goede reis en hoop dat jullie naast oorlog en armoede waarmee het land wordt geteisterd, ook een mooie indruk kunnen opdoen van de cultuur en het natuurschoon.

  • 02 Februari 2012 - 19:36

    Marjon:

    Veel succes met alle voorbereidingen. Mooi om jullie op deze manier zo te kunnen volgen. Groetjes, Marjon

  • 09 Februari 2012 - 08:31

    Nicole Van Selst :

    Beste Willemien, Gerrie en Petra,

    Echt super gaaf wat jullie gaan doen!
    Ik wens jullie alle heel veel succes en ga jullie zeker volgen de komende drie weken!
    Ik zou ook eens heel graag vrijwilligers werk willen gaan doen voor een tijdje of paar weken in Afrika.
    Ben benieuwd naar jullie verhalen en Foto's.
    Have fun! En een zeer goede reis
    Till Folow

    Groetjes Nicole van selst
    Van /was GVAC Petra, Hi

  • 12 Februari 2012 - 11:28

    Martin & Sophie:

    Hopelijk hebben jullie een goede reis gehad en kan het avontuur nu echt beginnen. We volgen jullie maar zullen ook Cor niet vergeten die thuis achterblijft. Veel plezier en succes bij het realiseren van al jullie plannen.

  • 09 Januari 2013 - 15:06

    Marianne Smets:

    Hallo Willemien, Petra en Gerrie,

    Ik ga het weer helemaal volgen, heb begrepen dat de voorpret al is begonnen met een drankje.
    Ik wens jullie met de voorbereidingen en de reis heel veel plezier, succes, en , goed weer hoef ik niet te zeggen, maar gezond weer terug.

    Groetjes, Marianne.

  • 05 Februari 2013 - 19:17

    Marianne Smets:

    Zo dames, ik wens jullie een goede reis en veel succes met jullie goede doelen in Oeganda.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

petra

nu op "zakenreis". Omdat we een grote sponsor binnengehaald hebben gaan Willemien en Petra terug naar Uganda om daar alle details te bespreken en kijken hoe de stand van zaken is.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 436
Totaal aantal bezoekers 146982

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2018 - 29 Oktober 2018

reis 2018

14 Oktober 2017 - 28 Oktober 2017

reis 2017

30 Januari 2016 - 27 Februari 2016

Uganda 2016

14 Februari 2015 - 27 Februari 2015

Oeganda 2015

20 Februari 2014 - 14 Maart 2014

Oeganda februari 2014

05 Februari 2013 - 15 Februari 2013

op "zakenreis"

11 Februari 2012 - 04 Maart 2012

Willemien, Gerrie en Petra naar Oeganda

25 Juli 2010 - 21 Augustus 2010

weer uganda

20 Juli 2008 - 15 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: