bijna klaar - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van petra peppel - WaarBenJij.nu bijna klaar - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van petra peppel - WaarBenJij.nu

bijna klaar

Door: petra

Blijf op de hoogte en volg petra

21 Januari 2013 | Nederland, Veldhoven

Ons programma is klaar, we worden in Oeganda opgehaald door Sander en gaan dan naar guesthouse Kampala om daar even te acclimatiseren, dat zal wel nodig zijn. Want we gaan van de sneeuw naar de brandende zon! Poeh poeh.. erg hoor; moeten we de hele dag buiten zijn in korte broek en slippers. Dat wordt afzien.
Dan naar Bluesky waar we alles gaan bekijken en we hebben een afspraak met het bestuur aldaar. Komende week gaan we nog even alle inentingen halen, Willemien heeft er nog wat nodig, Petra niet, die is inmiddels volledig ingeent voor alles en waarschijnlijk immuum voor alle ziektes, muggen en bacterien. Wel moeten we weer malariapillen gaan slikken, maar och voorkomen is beter dan genezen.
De nieuwbrief van de stichting wordt vandaag ook verzonden en we hopen natuurlijk dat jullie ons zullen volgen.

  • 21 Januari 2013 - 15:20

    Miranda:

    Hey dames,

    Goed bezig!!! Ik kijk er weer naar uit om jullie verhalen te volgen!!
    Willemien, succes met de entingen!!!
    Verder gaan genieten van het goede vooruitzicht!!!

    Liefs

  • 21 Januari 2013 - 15:41

    Gerrie:

    het lijkt me geweldig om weer iedereen te zien.ik blijf jullie volgen en geniet ze van al de voorbereidingen. groetjes


  • 21 Januari 2013 - 16:24

    Corien:

    Petra en Willemien, geniet van de voorbereidingen....het inruilen van de snowboots voor teenslippers lijkt met nog niet zo erg.......maar straks als jullie terugkomen......die teenslippers weer inruilen voor de snowboots.......daar moet je toch even niet aan denken! Ik ga jullie in ieder geval op de voet (helaas geen blote voet, ook niet met teenslippers of snowboots maar wel met warme sloffen) volgen......goede reis!

  • 21 Januari 2013 - 16:26

    Kriek:

    Bijna klaar, zenuwachtig of alleen voorpret. Of ligt net als bij mij je bed al weken vol met vanalles wat je verzint. Spannend hoor. Prachtig dat het gelukt is om ASML te overtuigen. Jullie biz nis niks mis mee gefeliciteerd en nu een tweede ondersteuner. Gefeliciteerd en een hele fijne vruchtbare reis toegewenst. Liefs van Kriek

  • 22 Januari 2013 - 02:19

    Christ En Ria Vos:

    Hallo Petra en de andere reisgenoten
    Wij wensen jullie allemaal een zeer goede reis en een vruchtbaar verblijf daar
    Geniet er met z'n allen van
    Groetjes van Christ en Ria Vos

  • 22 Januari 2013 - 13:00

    Ine Jager:

    Hallo Willemien en Petra,

    We gaan jullie zeker weer volgen en wensen jullie alvast een zeer goede reis toe.


    Groetjes
    Roel en Ine

  • 22 Januari 2013 - 22:00

    Marie-Louise Tonnaer:

    Hoi Petra en Willemien,

    Ik wens jullie een hele goede reis en ik ga jullie zeker volgen.

    groetjes
    Marie-Louise

  • 29 Januari 2013 - 19:02

    Marja :

    Hoi Petra en Willemien,

    Natuurlijk ga ik jullie weer volgen. Ik wens jullie een heel goede reis toe. Succes met alles.

    Gr. Marja

  • 31 Januari 2013 - 16:22

    Sandra Franken:

    Hey dames,

    Heel veel plezier en succes daar! Ik ga al jullie verhalen met veel plezier volgen!
    Groetjes Sandra

  • 02 Februari 2013 - 13:46

    Marjon:

    Ha Willemien en Petra, succes met alle voorbereidingen en een hele voorspoedige reis. Ben benieuwd naar al jullie hopelijk postieve ervaringen, geniet er van !!!! euk om jullie weer te volgen.
    Groetjes, Marjon

  • 05 Februari 2013 - 22:51

    Nicole:

    Hee mama,

    Heb gehoord dat jullie veilig waren aangekomen daar,
    ik heb het kaartje nog gelezen! Heel lief!

    Ik probeer jullie zo vaak mogelijk te volgen via deze site,
    Hebben jullie daar ook skype?
    Dat is gratis, en dan kunnen we gratis bellen en zelfs elkaar nog zien.
    Ik Hoor het nog wel! X Nicole

  • 06 Februari 2013 - 14:42

    Johan Mansvelders:

    He meiden, ik hoorde van Nico dat jullie veilig waren aangekomen. Het zal weer een hele omschakeling zijn.
    Hier is het maar koud. Succes met wat jullie aan werkzaamheden in de planning hebben, en geniet vooral van de vrije tijd die rest. Maar volgens mij gaat dat helemaal goed komen.

    Groetjes Johan xxx

  • 07 Februari 2013 - 19:26

    Tante Diny:

    Lieve Willemien en Petra.Gisteren ging mis met de mail.Jammer,jammer.Zijn jullie al in de Blue Sky?Dinsdag
    is Nicole op bezoek geweest We hebben gezellig gebuurt.Buiten wapperde de dunne sneeuw alle kanteop.Maartoen Nicole naar huis ging was het weerdroog.!Jullie smeltenvan de warmte denk ik en hoe bevalt dat ? En loopt alles een beetje op rolletjes ?Ik stop nu en ga kijken of er al een nieuw verslag is
    Groetjes en liefs tante Diny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

petra

nu op "zakenreis". Omdat we een grote sponsor binnengehaald hebben gaan Willemien en Petra terug naar Uganda om daar alle details te bespreken en kijken hoe de stand van zaken is.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 716
Totaal aantal bezoekers 147060

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2018 - 29 Oktober 2018

reis 2018

14 Oktober 2017 - 28 Oktober 2017

reis 2017

30 Januari 2016 - 27 Februari 2016

Uganda 2016

14 Februari 2015 - 27 Februari 2015

Oeganda 2015

20 Februari 2014 - 14 Maart 2014

Oeganda februari 2014

05 Februari 2013 - 15 Februari 2013

op "zakenreis"

11 Februari 2012 - 04 Maart 2012

Willemien, Gerrie en Petra naar Oeganda

25 Juli 2010 - 21 Augustus 2010

weer uganda

20 Juli 2008 - 15 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: