Vertrek - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van petra peppel - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van petra peppel - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: petra

Blijf op de hoogte en volg petra

19 Februari 2014 | Nederland, Veldhoven

Ja alles is gepakt, alle boodschappen voor de "Nederlandse oegandesen", uiteraard onze korte broeken en slippers, ook de eerste malariapillen geslikt, én on line ingecheckt dus het feest kan beginnen.
Het programma nog niet helemaal gepland, en dat is eigenlijk niets voor Petra, maar de ervaring leert dat planning bijna onmogelijk is. Maar gelukkig heeft zij toch iets kunnen regelen: de aankomst in een, voor ons nieuw, guesthouse in Entebbe, twee dagen in het guesthouse in Kampala en dan als alles goed is vertrekken we maandag naar Bluesky, back to basic: op een matrasje zonder electriciteit en stromend water. Och wat wordt het fijn!
We zijn heel erg benieuwd hoe het er op Bluesky uit zal zien, ook ben ik zeer benieuwd hoe het met Laura is vergaan (voor de AVD-collega's: dit is de dochter van Janet Hurkmans) die er nu bijna 5 maanden Uganda op heeft zitten en bij ons project ook het nodige werk heeft verricht. Verder ook heel benieuwd naar Tjeu (ook weer voor de AVD-collega's: dit is de zwager van Maria V) die als hovenier bij Bluesky een groententuin heeft aangelegd en de leerlingen daar zal leren hoe alles te verzorgen.
Kortom: spannend!!!
Uiteraard houden we jullie op de hoogte.
Morgenmiddag vliegen we vanaf Brussel en komen vrijdagnacht rond 3 uur aan in Entebbe Uganda

• 19 Februari 2014 - 17:58

Nies Vroegh:

Hallo allemaal,
    Ik wil jullie van hieruit een fijne reis toewensen en een hele fijne tijd toe wensen.
    Ook dat alles daar een vooruit gang te zien is.
    Ik blijf jullie volgen.
    Groetjes Nies

• 19 Februari 2014 - 18:30

Vivian:

Hey!
    Wat klinkt het weer super allemaal!!
    Ik wens jullie een goede reis en een hele fijne tijd toe! En natuurlijk blijf ik jullie berichtjes volgen en ben ik benieuwd naar hoe alles nu reilt en zeilt!!!

Groetjes Vivian

• 19 Februari 2014 - 19:30

Inge D R:

Geniet ervan allemaal!!
    Goede reis!!
    Gr Inge

• 19 Februari 2014 - 19:35

Marie-Louise:

Een goede reis en een hele fijne tijd daar.

• 19 Februari 2014 - 20:07

Hanny Woudstra:

Een hele goede reis, en een leerzame, en fijne tijd daar. kijk uit naar de reisverslagen.

Hanny

• 19 Februari 2014 - 20:57

Oscar Bandel:

Wordt ongetwijfeld weer een nuttige en vooral geweldige reis. Geniet er van met z'n allen.
    Groet,
    Oscar

• 19 Februari 2014 - 22:21

Miranda:

We wensen jullie een hele fijne reis. We zijn erg benieuwd naar de vorderingen.
    Maar natuurlijk ook heel erg genieten. We kijken uit naar alle verhalen.

Liefs

• 19 Februari 2014 - 22:59

Cor En Gerrie:

Een hele goede reis, veel plezier en geniet ze.

• 19 Februari 2014 - 23:42

Perry:

Een heel goede reis en een fijne tijd!
    Ik ben weer benieuwd naar jullie verhalen en de foto's!
    Groetjes, Perry.

• 20 Februari 2014 - 12:31

Marlot:

Hallo allemaal ,

Jullie reis is nu begonnen,ik wens jullie een goede reis ,en een goed verblijf .Veel succes!

Groeten Marlot

• 20 Februari 2014 - 13:46

VSO 5 PWA School:

Wij wensen namens VSO 5 jullie veel succes en een fijne reis.
    We zullen jullie vanuit Nederland goed volgen. Wij zijn erg benieuwd naar alle verhalen zodra je terug bent.

Groetjes, VSO 5

• 20 Februari 2014 - 20:43

Ton:

Hoi, succes en ook veel lol. Groet, ton.

• 20 Februari 2014 - 23:53

Inge Swarts:

Eindelijk is het zover!
    Succes met de lange reis en het bezoeken van de projecten, maar ook zeker.... geniet!!
    Groetjes, jullie webmaster ;-)