acties - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van petra peppel - WaarBenJij.nu acties - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van petra peppel - WaarBenJij.nu

acties

Door: petra

Blijf op de hoogte en volg petra

01 April 2008 | Nederland, Veldhoven

Hallo allemaal,
Nou de stichting is er!
Alles is nu officieel, notaris, kvk, de bank. We hebben met het bestuur van onze stichting geproost met champagne.
We gaan nu een sponsor brief maken met daarin ons verhaal, plannen en ideeen.
ons rekeningnummer is dus ook bekend:
ABN/Amro 43.04.17.764
In het clubblad van SDO staat de informatiebrief vermeld en bij het komende familietournooi staat alles in het teken van Afrika.
Ook op onze beide scholen is de informatiebrief naar de collega's verzonden. We krijgen allerlei leuke reacties binnen.
Ik moet eerlijk zeggen dat zo nu en dan de paniek een beetje toe slaat.
Het komt nu echt heel dicht bij.
Alle inentingen heb ik gehad en door het vaccinatiecentrum werd mij al een prettige reis gewenst. Heel raar, je bent er al zo lang mee bezig maar nu wordt het echt "meenes".
Inmiddels heb ik contact gehad met de school waar ik ga werken in Uganda, de leerlingen daar zijn dezelfde doelgroep als bij ons op school. Heel fijn om te horen dat ze blij zijn dat ik kom helpen. Ben zeer benieuwd wat ik daar tegen zal komen. Wel even wennen om alles in het engels terug te moeten mailen, maar dat wordt nog wel erger, ha, ha.
Ik hou jullie op de hoogte van verdere activiteiten.
groetjes


  • 01 April 2008 - 17:08

    Willemien:

    Ja, het komt nu snel dichtbij. Maar we hopen toch voor die tijd zoveel mogelijk geld bij elkaar te verzamelen met al onze acties! En tijdens jullie afwezigheid gaat dat hopelijk gewoon door!
    Groetjes,
    Willemien

  • 01 April 2008 - 18:21

    Susa:

    Ik heb het zo naar mijn zin gehad bij jullie dat ik blijf sparen voor jullie project.

  • 01 April 2008 - 18:54

    Nicolette:

    Peet,het komt helemaal goed! Hang on! Ik ben zo ontzettend trots op jullie!

  • 01 April 2008 - 19:50

    Kristel:

    Hallo Petra,

    Ik had na de vorige ontwikkelingen al een mail gestuurd, maar kreeg 'm steeds terug.
    Wij wilden graag een donatie doen voor de stichting, dus wilden we het banknummer weten.
    Nu staat het gelukkig in jouw bericht.
    Wij gaan dus een bedragje over maken, zodat jij weer een dagje langer kunt blijven...hihihi

    Groetjes en we gaan alles volgen hoor !
    Kristel,
    Christian en de meiden

  • 02 April 2008 - 05:36

    Nelie:

    spannend hoor, komt nu echt dichtbij! Slim trouwens om een stichting op te starten.
    Met mijn project gaat het ook goed, we houden elkaar op de hoogte!
    groeten van Nelie

  • 02 April 2008 - 22:06

    Perry:

    Hoi Petra. Jou kennende gaat ook dat Engels je heel goed af! Proficiat met jullie stichting en veel succes! Perry.

  • 03 April 2008 - 14:35

    José Guffens:

    Hallo Petra. Het komt nu inderdaad dichterbij, maar met jullie instelling
    weet ik zeker dat jullie hiervan gaan
    genieten ook al is het zeker geen
    vakantie. Groetjes

  • 02 Mei 2008 - 12:32

    Jack Gudden:

    Hoi Petra en Nico,

    Mooi - leuk - goed initiatief jongelui! Ik heb ook al langer in mijn gedachten om een aantal maanden / half jaar iets goeds te gaan doen in Afrika of Zuid-Amerika. Kim kwam met jullie artikel aanzetten, omdat ze dat weet van mij. Heb haar wel eens gevraagd om mee te gaan, maar daar is ze (nog) niet aan toe. 'n Vriendin van haar (verpleegster) zit er nu ook. Een oud-collega van mij bij sportservice organiseert sportkampen via NOC*NSF in Afrika. Misschien brengt jullie reis - prikkels mij zo ver om in gesprek met haar te gaan. Ik ga jullie avontuur volgen en zal ook 'n bijdrage doen voor DIT goede doel. Mocht ik jullie niet meer zien; een heel fijne en zinvolle reis toegewenst.

    Jack Gudden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

petra

nu op "zakenreis". Omdat we een grote sponsor binnengehaald hebben gaan Willemien en Petra terug naar Uganda om daar alle details te bespreken en kijken hoe de stand van zaken is.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 147077

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2018 - 29 Oktober 2018

reis 2018

14 Oktober 2017 - 28 Oktober 2017

reis 2017

30 Januari 2016 - 27 Februari 2016

Uganda 2016

14 Februari 2015 - 27 Februari 2015

Oeganda 2015

20 Februari 2014 - 14 Maart 2014

Oeganda februari 2014

05 Februari 2013 - 15 Februari 2013

op "zakenreis"

11 Februari 2012 - 04 Maart 2012

Willemien, Gerrie en Petra naar Oeganda

25 Juli 2010 - 21 Augustus 2010

weer uganda

20 Juli 2008 - 15 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: