uganda 17 foto's - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van petra peppel - WaarBenJij.nu uganda 17 foto's - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van petra peppel - WaarBenJij.nu

uganda 17 foto's

Door: petra

Blijf op de hoogte en volg petra

07 Oktober 2008 | Oeganda, Kampala

het zijn er heel wat dus ga der maar eens effe voor zitten

• 07 Oktober 2008 - 18:24

Inge Bel:

Heey Petra,
    Ik ben er effe goed voor gaan zitten!! Mooie foto's, dan krijg ik toch een beter beeld van alles!!
    De taxi is net ff iets anders dan die van Johnny, en ze hebben er zelfs een afrikaanse EP! De mensen en de natuur zijn echt schitterend!! Toi, toi, toi.....

• 07 Oktober 2008 - 18:46

Perry:

Ik had een beetje een voorstelling van de plaatjes bij je verhaal, maar deze overtreffen alles! Die tekeningen en teksten bij de school, de mobile shops, het vervoer per fiets en ga maar door: je hebt het geweldig vastgelegd!

• 07 Oktober 2008 - 18:55

Anke En Henriëtte:

Hoi Petra,
    Prachtige foto's!
    Groetjes Anke en Henriëtte

• 07 Oktober 2008 - 20:19

Miranda:

Hey Abwoli,

Wat een geweldige naam voor een geweldig iemand met geweldige verhalen!!! Heb weer echt zitten genieten, hoewel ik het verhaal over de studente toch ook wel echt eng vind!!! En leuk een hondje!!! Schattig hoor!! De foto's zijn weer super en maken ons beeld helemaal compleet. Toch moet je het volgens mij allemaal 'live' beleven om een echt goed beeld te krijgen. Het is aan de ene kant zo prachtig, maar zoals je schrijft zijn de tegenstellingen groot. Ga zo door! Wij zijn trots op je!

Liefs Miranda

• 08 Oktober 2008 - 07:37

Jan Van Wendy:

hahahaaaaa... die philips reclame. die is echt gaaf!!! zeker als je daarna de foto van het lokale stroomnetwerk bekijkt...
    groet Jan

• 08 Oktober 2008 - 14:00

Helma:

Wat een prachtige plaatjes heel veel groeten Helma

• 09 Oktober 2008 - 17:24

Jolanda Van De Ven:

Ik geniet van je verhalen en ook van je prachtige foto's, en wat mij betreft heb je de perfecte afrikaanse naam gekregen.

Groetjes Jolanda

• 09 Oktober 2008 - 19:47

Wendy:

schitterend!!!!! en we geloven in je!!!!

• 10 Oktober 2008 - 06:59

Kriek:

Prachtig Petra, genieten, al die foto's. Die wandelende winkels overal. Op de Transsiberie expres hingen ze daarmee uit de ramen van de trein en liepen de lokalen met zulke handel over de perrons schitterend om dat zo weer terugte zien. En die beladen fietsen. Een geweldig beeld verhaal alles bij elkaar. Groetjes, pas goed op jezelf.

• 15 Oktober 2008 - 08:58

Magda:

hoi Petra
    Wow, wat een prachtige foto's! Ik vind de mobile shops echt geweldig. En het vervoer is wel heel apart.
    groetjes, Magda

• 15 Oktober 2008 - 12:46

Ton:

hey Petra, veel mooie plaatjes, waarom zijn wij niet tevreden met minder ? Hier zie je toch wel hoe verwent wij zijn.
    Veel succes, groeten, Ton.

• 16 Oktober 2008 - 09:22

Els Hendrikx:

Hoi Petra

Mijn voornemen om alles op de voet te volgen was niet helemaal gelukt. Ik heb alles dus maar even uitgeprint en ben er eens goed voor gaan zitten. Het is erg leuk dat je alles zo uitgebreid opschrijft en vooral de foto's van het dagelijks leven zijn schitterend. Alleen de geuren en geluiden missen we nog. Ik vind het echt knap hoe jij je in die totaal andere wereld aanpast en toch jezelf blijft. Wel fijn dat je ook af en toe hartverwarmende reakties van de mensen daar krijgt. Petra blijf verslag doen. Het wordt gewaardeerd.

groeten Els