Genoten - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van petra peppel - WaarBenJij.nu Genoten - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van petra peppel - WaarBenJij.nu

Genoten

Door: petra

Blijf op de hoogte en volg petra

30 Juni 2008 | Nederland, Veldhoven

Het feestje afgelopen zaterdag:
Kennen jullie dat liedje van Guus Meeuwis: Genoten? Nou dat heb ik, alles was fijn,de djembe-workshop, het weer, de lokatie maar vooral dat jullie er allemaal waren, het was geweldig!!
Om nog even na te genieten hierbij wat foto's, dank jullie wel allemaal,
liefs Petra

• 30 Juni 2008 - 22:26

Willemien:

Kan me voorstellen dat je genoten hebt. Er hing ook een gezellige sfeer, leuke (eigengemaakte) muziek en lekker eten! (complimenten voor de kok!) Kun je nagaan, je hebt nu al zoveel indrukken opgedaan tijdens je voorbereidingen en nu komen die van Afrika er nog aan!!! Dat beloofd wat.
    Lieve groetjes,
    Willemien.

• 02 Juli 2008 - 12:25

Raymond Hulst:

Jammer dat ik er niet bij kon zijn vanwege mijn rugklachten.
    Op de foto~s ziet het er gezellig uit.
    Petra, ik wens je veel succes, groetjes raymond.

• 02 Juli 2008 - 12:58

Karin:

Het was een erg leuk feestje en ik kan me voorstellen dat dit een mooi afscheid is. Maar goed dat je over 10 maanden gewoon weer terug komt. Succes met inpakken en loslaten. Leuke foto's trouwens!

Groetjes, Karin

• 02 Juli 2008 - 17:03

Inge B:

Heey Petra en Nico,
    Het was helemaal toppie, een echt Petra fisje!!! Iedereen heeft genoten, dat is wel te zien op de foto's! Zaterdag nog gezelli een dagje samen wandelen en dan komt het wel heel dicht bij... Succes met alle verdere voorbereidingen en tot morgen!
    Gr Inge

• 16 Juli 2008 - 18:10

Marie Antoinette:

Ha die Peet,
    Het was inderdaad een heeel leuke going-away party, volop genieten van alles, maar dat zie je op de foto's wel.
    Nou meid, het ga je goed,veel succes met alles wat je daar gaat doen. We houden contact.
    Groetjes Marie.