certificaat voorbereiding - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van petra peppel - WaarBenJij.nu certificaat voorbereiding - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van petra peppel - WaarBenJij.nu

certificaat voorbereiding

Door: petra

Blijf op de hoogte en volg petra

21 Oktober 2007 | Nederland, Veldhoven

Weer terug van het 2e voorbereidingsweekend. Weer ontzettend veel informatie gekregen, maar dan meer waar je aan moet denken als je zo lang weg gaat. Er wordt weer op gehamerd om de tijd voor jezelf te nemen als je terug komt. Je hebt dan zoveel dingen te verwerken dat je alle indrukken en emoties een plaats moet geven voordat je weer "past in de Nederlandse maatschappij". Dit is echt heel serieus, dus ik heb besloten twee weken rust te nemen voor ik weer naar de Antoon van Dijkschool terug zal keren. Verder hebben we drie ervaringsdeskundige gesproken die voor zes maanden naar Kenia zijn geweest. Heel nuttig, leerzaam en realistisch. Het is natuurlijk niet altijd leuk daarvan zijn we overtuigd nu, er kan vanalles tegen zitten. Ik heb nu mijn voorkeuren opgegeven voor de projecten in Oeganda en de mail is onderweg, zo gauw ik bericht of nieuwtjes heb horen jullie van mij. Inmiddels heb ik informatie opgevraagd i.v.m. het boeken van een vliegticket voor 10 maanden. Spannend!!!

• 27 Oktober 2007 - 13:45

Wendy:

Alle informatie zorgen dat de reis steeds dichterbij en realistischer wordt..Inderdaad spannend ik leef en lees mee.