update juni 2008 - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van petra peppel - WaarBenJij.nu update juni 2008 - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van petra peppel - WaarBenJij.nu

update juni 2008

Door: petra

Blijf op de hoogte en volg petra

19 Juni 2008 | Nederland, Veldhoven

de laatste lootjes, nog twee weken school, dan twee weken vakantie om alles te pakken en afscheid te nemen.
Inmiddels mailcontact met Jita, die nu in Uganda zit en waar ik de voorbereidingsweekenden mee heb gehad via de SIW. Heel leuk om haar ervaringen te lezen. Ze gaf als tip om niet te veel warme kleding mee te nemen omdat het daar zo heet is!!
Fijn idee. Alles is geregeld nu, nog even wat voorbereidingen voor mijn goodbye feestje op 28 juni. Met de stichting gaat het helemaal goed. De goederen en dienstenveiling van mijn geweldige collega's was een groot succes, ook de lege flessen actie die nu gaande is op drie scholen in Veldhoven loopt als een trein. Geweldig allemaal.
Vandaag op school de plannen voor komend jaar gezien en gehoord, wat een toestand met de verhuizingen, wisselingen en verbouwingen. Balen dat ik dat allemaal moet missen, ha,ha. Ik zal aan jullie denken collega's. Maar ja dat zijn keuzes!Ik heb waarschijnlijk een klasje met alleen een rieten dakje,zonder ramen, sterker nog zonder muren, ja verschil moet er zijn.
We wachten af.tot de volgende update

• 23 Juni 2008 - 06:40

Kriek:

Spannend allemaal Peet, dappere meid! Tot zaterdag. Kus van Kriek

• 29 Juni 2008 - 18:08

Lonneke:

Hoi Petra,

Wat een geweldig afscheid-feestje zeg. Had vandaag bij 't tennissen moeite om mijn racket vast te houden. Heb geloof ik een beetje te hard op de Djembé geslagen. Het was wel super, een mooie locatie en perfect geregeld. (maar wie had het anders van jou verwacht??)
    Zie je komende week nog op school en vrijdag gaan we er een paar op jouw drinken.
    Tot morgen.

Groetjes Lonneke