even bijpraten - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van petra peppel - WaarBenJij.nu even bijpraten - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van petra peppel - WaarBenJij.nu

even bijpraten

Door: petra

Blijf op de hoogte en volg petra

27 November 2007 | Nederland, Veldhoven

hallo allemaal,
ik heb vele leuke en lieve reacties op de laatste berichten gekregen. Inmiddels gesprek gehad met schooldirectie i.v.m. de kosten die ik moet betalen voor mijn pensioen, want dat gaat gewoon allemaal door ookal ben je effe weg!Ik hoop dat we daar samen uitkomen.
Even een korte mededeling: ik ga voor 10 maanden weg en mag maar 20 kilo meenemen, da's niet veel. Voor alle duidelijkheid ik neem alleen persoonlijke spullen mee. De extra kosten die extra bagage met zich meebrengen zijn zonde, dat geld kan ik beter daar besteden. Ook is het zo dat uit de vorige ervaring met Afrika gebleken is dat als ik daar ter plekke spullen koop voor de school of voor andere zaken die daar nodig zijn als "hulp" ik die beter daar kan kopen zodat ik de kleine ondernemer daar kan steunen en daarbij ook zijn gezin en/of dorp. Dat is in mijn ogen ontwikkelingshulp. Verder heb ik nog geen bijzonderheden.

• 30 November 2007 - 19:54

Ellen Meijs:

Hoi Petra,

Het is me gelukt om op de site te komen! Wat geweldig wat je gaat doen! Alvast veel succes met de voorbereidingen, ik hou je site in de gaten.

Groetjes Ellen

• 21 Februari 2008 - 20:55

Salih:

ey petra ik heb je website opgezocht en ik vindt het heel erg mooi
    en ik vindt het ook heel erg goed
    wat je voor die mensen doet daar in kenia maar ik zal zeggen een goede reis naar kenia en uhm zet hem op he heelveel succ6 doei groetjes van je oude leerling salih

• 22 Februari 2008 - 20:19

Salih:

ey petra marco van baste wordt de nieuwe trainer van ajax het is nu definietief
    als je me 1 keer wilt bellen dan kun je mij berijken op 0625348887
    maar jah helaas zit het er dit jaar er weer niet in om de landstitel te pakken
    groetjes van salih bouzaggou
    je oude leerling doei

• 13 Februari 2010 - 11:36

Salih:

ey petra hoe is het met jou dat is lang geleden
    met mij gaat alles goed
    en ik heb 1 vast contract gekregen goed van mij he

• 13 Februari 2010 - 11:42

Salih :

hoi petra
    als je weer terug komt van kenya kom je dan even jang bij de ah doei groetjes van je oudeklas genootje salih doei