bijna klaar - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van petra peppel - WaarBenJij.nu bijna klaar - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van petra peppel - WaarBenJij.nu

bijna klaar

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg petra

09 Juli 2010 | Nederland, Veldhoven

Alles is weer geregeld, we hebben onze lariam pillen tegen de malaria al weer in huis en spullen klaargelegd. Het weer in Nederland is voor ons heel fijn, zo kunnen we alvast weer wennen aan de afrikaanse temperaturen.
De afgelopen weken heb ik diverse malen contact gehad met Godwin, de directeur van Bluesky. Hij is druk bezig met de bouw. De aannemer is ingeschakeld en het kan beginnen.
We kunnen niet wachten om terug te gaan, moet ik eerlijk zeggen.
De eerste paar dagen zullen we onze armen uit de mouwen moeten steken verwacht ik om mee te helpen.
Godwin en de leerlingen zullen ons op komen halen van het vliegveld, dus dat klinkt heel leuk. Ook heeft hij al een kamer geboekt op mijn verzoek in ons 000-sterren hotelleke in Nansana, waar ik de grootste tijd heb doorgebracht tijdens mij Grote Reis. Spannend wat er nu allemaal wel of niet werkt.
Godwin weet niet precies wat voor bedrag we hebben binnengekregen namens de Opdreef school in Veldhoven. We hebben maar een gedeelte overgemaakt en hij denkt dat dat alles is. We hebben hiertoe besloten omdat we eerst willen zien of inderdaad alle afspraken nagekomen worden zodat we er voor kunnen zorgen dat echt iedere euro goed besteed gaat worden.
Ik hou jullie op de hoogte

gr.
Petra

  • 09 Juli 2010 - 12:12

    Nelie:

    Hoi Petra

    geniet van de reis! Hopelijk zijn alle centen goed besteedt!

    groetjes

  • 09 Juli 2010 - 12:45

    Henriëtte De Sadelee:

    Hoi Petra,
    Wij wensen jullie een hele fijne reis toe!
    Ik ben weer heel benieuwd naar je verslagen. Ik kijk ernaar uit.
    Heel veel groetjes van ons allemaal.
    Groetjes Henriëtte

  • 09 Juli 2010 - 20:02

    José Guffens:

    Hoi Petra.
    Ga weer lekker van jullie reis genieten en ik ben benieuwd wat je weer allemaal mee gaan maken. Succes overal mee.

  • 11 Juli 2010 - 08:43

    Corien:

    Wat leuk om weer nieuws van jullie te ontvangen. Natuurlijk volg ik jullie als buurvrouw al nauw op de voet, maar ik kijk ook steeds uit naar een verslag vanuit of over Afrika. Het is een gedeelde passie van ons hè? Ik wens jullie een kei goede reis toe. En ik hoop dat Godwin zijn project goed op de rit heeft staan zodat jullie hem kunnen verrassen met nog meer geld. Ik zou zijn gezicht dan wel willen zien. Lieve groet, Corien

  • 11 Juli 2010 - 09:56

    Kristel:

    Hey die Petra,

    Je bent dus al weer een heel eind klaar om weer te vertrekken.
    Hopelijk kun je er weer een hele mooie tijd van maken.
    En ik hoop dat je veel voldoening krijgt als je daar bent.
    Jullie zijn in ieder geval goed bezig geweest, dus fout is het nooit !!

    Mocht ik je niet meer spreken heel veel succes weer !!
    Hoe lang blijven jullie weg ??
    We spreken daarna weer wat af om de verhalen weer te horen !!

    Groetjes,
    Kristel

  • 11 Juli 2010 - 11:28

    Bregje:

    He Petra,

    wat heerlijk om weer naar Afrika te mogen gaan zeker als daar je hart ligt. Geniet van alles daar om je heen en ik ben weer benieuwd naar de reisverhalen die je ons dan weer gaat sturen.
    Veel liefs Bregje

  • 12 Juli 2010 - 08:27

    Annie:

    Wat spannend om het weer terug te zien.
    Ik hoop dat ze kunnen laten zien dat jullie werk daar resultaten heeft opgeleverd!

    Goeie reis!


  • 12 Juli 2010 - 09:54

    Kriek:

    Hallo lieve Petra en Nico
    Een hele goede reis toegewenst, ik zal aan jullie denken als ik in Kyrgystan ben. Veel succes met de projecten goed dat jullie zelf kijken of de dingen gaan zoals afgesproken. Tot later.
    Kus van Kriek

  • 12 Juli 2010 - 13:04

    Miranda:

    Wat geweldig, de volgende reis mag weer beginnen!!! wat zullen jullie weer veel meemaken en wat duurt het wachten nu lang. Maar straks gaat het weer heel snel. Ga dan ook volop genieten!! Heel veel succes en natuurlijk genieten van alles wat jullie weer mogen beleven!!

    liefs Miranda

  • 12 Juli 2010 - 18:53

    Marleen Engels:

    Hoi Petra,

    Ik vind het geweldig wat jij allemaal doet. Veel succes toegewenst, en geniet er maar volop van.

    Groetjes Marleen

  • 22 Juli 2010 - 06:48

    Kees & Kim:

    he Petra en Nico!

    Geweldig... we gaan jullie zeker in de gaten houden! ;-) Doe ze allemaal de groeten bij Ivory en mocht je in de gelegenheid zijn de school in het dorpje verderop (ff naam kwijt) te bezoeken dan moet je Richard en Lynette de hartelijke groeten doen!

    We volgen jullie!!!

    Kees & Kim

    PS: als er iets met de website is, ofzo: laat weten!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

petra

nu op "zakenreis". Omdat we een grote sponsor binnengehaald hebben gaan Willemien en Petra terug naar Uganda om daar alle details te bespreken en kijken hoe de stand van zaken is.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 147357

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2018 - 29 Oktober 2018

reis 2018

14 Oktober 2017 - 28 Oktober 2017

reis 2017

30 Januari 2016 - 27 Februari 2016

Uganda 2016

14 Februari 2015 - 27 Februari 2015

Oeganda 2015

20 Februari 2014 - 14 Maart 2014

Oeganda februari 2014

05 Februari 2013 - 15 Februari 2013

op "zakenreis"

11 Februari 2012 - 04 Maart 2012

Willemien, Gerrie en Petra naar Oeganda

25 Juli 2010 - 21 Augustus 2010

weer uganda

20 Juli 2008 - 15 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: