Hedo schenkt notebook - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van petra peppel - WaarBenJij.nu Hedo schenkt notebook - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van petra peppel - WaarBenJij.nu

Hedo schenkt notebook

Door: petra

Blijf op de hoogte en volg petra

22 December 2007 | Nederland, Veldhoven

Volop actie, Will (Kooke) is van plan meer publiciteit te vragen voor de grote reis en heeft een bericht gezonden naar weekkrant de Ahrenberger. Prompt kregen we een telefoontje van de correspondent van de Ahrenberger: Hannie van de Peppel, jawel toevallig familie van Nico. Hannie is hier een avondje komen praten en was van mening dat we sponsoren nodig hadden. Dat is natuurlijk ook zo want e.e.a. loopt behoorlijk in de papieren mag ik wel zeggen. Eerste vereiste is een laptop nodig voor lesvoorbereidingen, tekenen van dagritmekaartjes en natuurlijk voor het contact met jullie allemaal.Wij kunnen ons zo'n uitgave niet veroorloven. Hannie zal een stuk schrijven in de Ahrenberger die volgende week uit komt. Natuurlijk hou ik jullie daarvan op de hoogte. Maar goed, Hannie heeft meteen actie ondernomen en is naar computerzaak Hedo gegaan aan de Burg. v. Hooflaan in ons dorp. Zij waren gelijk enthousiast en stelde voor een notebook beschikbaar te stellen met alles er op en er aan. Helemaal geweldig. Er moest natuurlijk een fotograaf komen om e.e.a. vast te leggen zoals jullie op de foto kunnen zien. Dus nu zit ik hier een berichtje te sturen naar jullie allemaal op een gesponsorde laptop. Wij zijn ontzettend blij met deze actie. In maart neem ik contact op met de school in Uganda zodat ik al iets kan voorbereiden en dat op mijn computertje kan zetten. Will en Hannie en Hedo dank jullie wel voor deze support.

• 23 December 2007 - 12:16

Ine:

Zo zie je maar Petra dat Will meerdere capaciteiten bezit buiten het wandelen. Je kunt hem er goed bijhebben.(grapje)
    groetjes Ine

• 25 December 2007 - 12:13

Willemien:

Geweldig hoe het balletje blijft rollen he?!! En Uganda vaart er straks wel bij.
    Helemaal top!

Groetjes Willemien.

• 01 Januari 2008 - 19:26

Theo:

Meteen gaan kijken naar je site na het enthousiaste verhaal vanmiddag en ben meteen weer helemaal bij (wat er in een dag toch kan gebeuren). Ga het vanaf nu helemaal volgen! Heel veel succes!
    Groeten,
    Theo